Ugrás a tartalomra

Súgó

Regisztrációt követően nem kaptam meg az aktiváló kódot tartalmazó e-mailt

Előfordulhat, hogy a regisztráció során tévesen adta meg, vagy elírták az e-mail címét, amelyet a regisztrációs nyugtán ellenőrizhet. Mivel az Ügyfélkapura nem tud bejelentkezni, hogy e-mail címét módosítsa, ezért a regisztrációs szervnél tudja módosíttatni a címet.

Módosítást követően már tud új kódot kérni a "Nem tudok belépni" linkre kattintva felhasználói nevének és e-mail címének pontos megadásával.

Amennyiben a regisztrációkor helyesen lett megadva az e-mail címe, abban az esetben ellenőrizze levelezőjének "Spam" ("Kéretlen levelek") mappáját, mert előfordulhat, hogy az e-mailt levelezője kéretlen levélnek minősítette.

  Kormányzati Ügyfélvonal, telefonszám Magyarországról: 1818, külföldről: +36 (1) 550-1858. E-mail cím: ekozig@1818.hu

3.2.3 - 2018.03.29 09:38