Ugrás a tartalomra

Súgó

Nem kapom meg a „Nem tudok belépni” funkcióval kért kódot

Az új kód abban az esetben nem érkezik meg az Ön részére, amennyiben jelszókéréskor hibásan adja meg felhasználónevét és / vagy az ügyfélkapu-regiszrációhoz tartozó e-mail címét.

Pontos felhasználói nevét a regisztrációs nyugtán ellenőrizheti. Nyugta hiányában (pl. online regisztráció esetén) személyesen kell befáradnia bármelyik regisztrációs szervhez, ahol - személyazonosságának igazolását követően - kiadják Önnek a kért adatot, ill. szükség esetén ügyfélkapus e-mail címének módosítását is kérheti.

  Kormányzati Ügyfélvonal, telefonszám Magyarországról: 1818, külföldről: +36 (1) 550-1858. E-mail cím: ekozig@1818.hu

3.2.3 - 2018.03.29 09:38