Ugrás a tartalomra

Súgó

Mit tegyek, ha lejárt a jelszavam?

Ügyintézésének biztonsága érdekében a rendszer két évben maximálja az Ügyfélkapuhoz tartozó jelszó érvényességi idejét.

Az Ön folyamatos és zavartalan ügyintézésének biztosítása érdekében a jelszó érvényességi idejének lejáratát megelőzően 3 alkalommal - a lejárat előtt 1 hónappal, 1 héttel, valamint a lejárat napját megelőző napon - figyelemfelhívó levelet küldünk Önnek az Ügyfélkapu-nyilvántartásban kezelt e-mail címre.

Lejáratot követően a "Nem tudok belépni" linkre kattintva kérhet új kódot.

A megjelenő űrlapon adja meg ügyfélkapus felhasználói nevét és e-mail címét, írja be a képen látható szöveget (Captcha-kód), majd kattintson az "Új kód kérése" gombra.

Az e-mailben kapott, egyszerhasználatos kódot a küldéstől számított 3 napon belül használhatja fel. Kattintson a levélben küldött linkre, és adja meg a biztonsági követelményeknek megfelelő erősségű jelszót, majd kattintson az "Új jelszó mentése" gombra.
Szükség esetén az "Új jelszó generálása" gomb segítségével is generálhat a jelszókritériumoknak megfelelő biztonságos jelszót.

  Kormányzati Ügyfélvonal, telefonszám Magyarországról: 1818, külföldről: +36 (1) 550-1858. E-mail cím: ekozig@1818.hu

3.2.3 - 2018.03.29 09:38